Vyhodnotenie Treasure Huntu : Mellakarova kliatba

18.05.2014 13:39

Ahojte,

dnes som zverejnila vyhodnotenie najnovšieho treasure huntu spolu s dejovými líniami a možnými koncami, ktoré mi zaslali hráči. :)

takisto onedlho čakajte v sprievodcovi články o jednotlivých postavách z huntu (Mellakar, Mae a úžasná Lya). :) Rozhodla som sa priblížiť ich históriu a povahu, pretože som si ich veľmi obľúbila (hlavne Mellakara ;3).

ďalej oznamujem, že momentálne poctivo pracujem na novom meste - Valde, pričom v ňom využívam vylepšené zobrazovanie obrázkov (majú teraz rámček, pekný font a také tie veci). Postupne to chcem zaviesť aj na celej stránke. :) Veď sa mrknite a prípadne mi napíšte, čo si o tom myslíte.

nezabudnite mi dať vedieť, čo si o treasure hunte myslíte a poteším sa akémukoľvek hodnoteniu (môžete ho odoslať pomocou formulára úplne dole na tejto stránke)

- vaša Ambie ;*

P.S.: ak by vás niekedy napadol námet na ďalší treasure hunt, neváhajte a píšte mi, budem len rada. ;)

Komentáre

Možné konce

Ninusqa / Arya van Draco | 18.05.2014

Ahoj am, asi som slepá, ale môžeš mi prosím povedať, kde sú tie možné konce? :D Nikde ich nevidím :)

Re:Možné konce

Keira Koiwalf ~ Dada | 18.05.2014

Síce nie som Amber, ale aj tak:
Mapa >>> Verejná knižnica >>> Archív Treasure Huntov >>> Mellakarova kliatba - Možné konce ;)
Inak s TH som veľmi spokojná, rovnako ako aj s Valdom a článkami vo Sprievodcovi. Thx za 2. miestečko ;3

Re:Re:Možné konce

Ninusqa / Arya van Draco | 18.05.2014

Jááj :DD

Pridať nový príspevok