Správcovia miest + Prázdninový kurz

14.07.2014 14:05

Ahojte ELEMENŤÁCI,

opäť sa vám ozýva vaša Ambie. :)

Mám pre vás hneď dve novinky. Prvou z nich je nová Udalosť, Prázdninový kurz, aby ste sa zatiaľ, čo pripravujem novinky do hry, neunudili. Ďalším cieľom je zvýšiť návštevnosť RPG miestností, pretože práve o nich celé ELEMENTUM je. Dúfame, že sa nám to spoločne podarí. ;)

 

Druhou novinkou je vymenovanie Správcov miest, mnou špeciálne vybraných hráčov s vysokou aktivitou, ktorí naopak dohliadajú na aktivitu druhých hráčov, ktorí spadajú pod ich mesto. Takže bacha na to - od dnes ste sledovaní. o.O *buahahahaha*

Dobre, dobre. Lenže kto to všetko je? Dovoľte mi ich s veľkou cťou predstaviť!

  • Arya van Draco pre Feu du Draco [žeby náhodička, čo sa mien týka? :D]
  • Keira Koiwalf v Eldusiamose
  • Allannia Ellaness, ktorá dohliada na Glacirios
  • Columbus Ibtty, správca Lu'onta [vďaka za pomoc s novou Udalosťou :3]
  • a Alexandra Sarabi Namira Sca'r pre Drakkarion [síce relatívne nová, ale veľmi aktívna a svedomitá hráčka]
Takže ak v najbližšej dobe od niekoho z nich obdržíte správu v mojom mene, nemusíte sa ľakať. :)
Taktiež som sa trošičku patlala v jednom dollmakeri a vzniklo toto [podobnosť nemusí byť. snáď sa páči :D]
Snáď ich spoznáte. :D
Keby nie, zľava: Arya, Allannia, Keira, Veresnow, Alexandra, Columbus
 
V blízkej dobe si o nich možno budete môcť prečítať v Spravodaji. :)
 

Komentáre

Spoločník

Ninusqa | 19.07.2014

Ambie, len ma tak napadlo, čisto hypoteticky, keby že vyhrám spoločníka, dá sa dať aj taký slon? :D

Re:Spoločník

Keira Koiwalf ~ Dada | 20.07.2014

Ja osobne si myslím [čisto hypoteticky :'D], že si môžeš dať hocijaké normálne [tým myslím reálne] zviera. Moja sestra [Riselle Qaere] si dala tigra a nikto jej na to nič nepovedal. Tak myslím, že by si si v pohode mohla dať aj slona, medveďa, koalu, klokana, stonožku [:D] alebo hocičo iné, veď why not?

Re:Re:Spoločník

Ninusqa | 20.07.2014

Haha, len ak by som si ho, čisto hypoteticky [xD] dala, tak by mi Am musela do Feu dať dáky dom, kde bu sa zmestil xD. A pekne by k sebe išli tá moja lietajúca myš (netopier) a slon, nemyslíš? XD

Re:Re:Re:Spoločník

Keira Koiwalf ~ Dada | 21.07.2014

Ale čo, ona ti má dom DAŤ? Si ho kúp mojka ;* Ten prvý by bol akurát pre Pierra, ktorý by letel kdesi do kúta; Arya by mala pre seba celé prvé poschodie a to slonisko by si ubytovala na prízemí. Dobrá idea, no nie? :D

Re:Re:Re:Re:Spoločník

Ninusqa / Arya van Draco | 22.07.2014

Haha, okej okej, myslela som pridať taký dom xD. A potom by sa náhodou naštval slonisko, zboril stĺpy a zabil mňa aj s Pierrom, to radšej nie :D

Re:Re:Re:Re:Re:Spoločník

Keira Koiwalf ~ Dada | 22.07.2014

Tak preto si radšej vyberieš mačku a kúpiš dom číslo 2, že? :D Tam si budete môcť vy traja žiť kráľovsky. Doslova. Dopísmena. ;3 Tabba'nya [sorry, ak som tvojej číče skomolila meno, ale nechce sa mi pozerať ako sa to vlastne volá + náramne sa to podobá na Allanniinu Lava'anyu], Pierre a Arya sa tam budú mať úžasne a nikto im dom nezrúti. :'D

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Spoločník

Keira Koiwalf ~ Dada | 22.07.2014

Hups, teraz som to pozrela a ona so volá Taa'bia. Tak som jej trošilinku skomolila meno, no čo už :D

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Spoločník

Ninusqa | 22.07.2014

To nevadí :D. Aa Allannia má číču ? :D Fakt, nevedela som to :O :D .
No čo, ešte som mala taký šialený nápad, že by som si dala tukana,:D, ale nenašla som vhodné meno

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Spoločník

Keira Koiwalf ~ Dada | 22.07.2014

Nie, All nemá číču, ona má vlčicu Lava'anyu. :) Ale na ELEMENTE ste viacerí číčkari, napríklad taká sassa, ktorá má až dvoch číčov. =)
Šialený nápad? Mne sa tukan zdá náhodou dobrý. A meno? Tuka'anya :'DDDDD

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Spoločník

Ninusqa | 22.07.2014

Haha, jop, mňa nechcelo iné napadnúť ako Ma'gores :'D

1 | 2 | 3 >>

Pridať nový príspevok