Skúškové obdobie započalo!

17.04.2014 10:00

Pre všetkých študentov ELEMENTA sa dáva na známosť,

» že skúšky začali. Trvajú od 16.4. - 16.5. 2014

» všetky dôležité informácie sa dozviete na Informačnej tabuli vašej Univerzity 

» a nie, nie je to len klasické nudné písanie vo worde, rozhodla som sa, že nakoľko ide o praktické zúžitkovanie vašich vedomostí, spravím to interaktívnejšie a pridám aj nejaký ten menší príbeh - veď uvidíte ;)

» pokiaľ som na nejakú informáciu zabudla, neváhajte ma kontaktovať (robila som to narýchlo, takže mi mohlo čosi uniknúť)

- Amber

P.S.: Dávam taktiež na známosť, že som sa už začala patlať s článkom do Sprievodcu a v hlave sa mi postupne tvorí aj nápad na ďalší Treasure Hunt - teraz to len dať na papier - a to je tá pravá fuška. Nuž čo, držte mi palce. :) Zatiaľ sa idem prebrať obrázkami pre Vald, ktoré mi boli doposiaľ zaslané a vyberiem niektoré, ktoré by sa dali použiť. 
Majte sa. ;)

 

Komentáre

:O

Deny | 24.04.2014

Ambie, nám doma vypadlo wifi, tak dúfam, že mi prepáčiš ak budú nejaké nové úlohy a ja ich nebudem mať.

Skúšky

Keira Koiwalf ~ Dada | 17.04.2014

Už sa s All dohadujeme na RPG hre :3 Nemôžem sa dočkať aj keď predsa je tam nejaké napätie, či to bude stačiť :)

Re:Skúšky

Amber Girl | 17.04.2014

Tak to rada počujem. Už sa teším na vaše príspevky. ;)

juchu

Katte | 17.04.2014

Už sa teším!!!<3

Pridať nový príspevok