Otváranie Univerzít

31.07.2014 11:26

Ahojte,

dnes vám prinášam ešte jednu novinku. :)

Od 1. augusta otvárame Univerzity! Ta-dá!

• Tým sa samozrejme myslí otváranie prijímačiek. Nejakú chvíľu mi ešte potrvá, kým vymyslím všetky questy a podobne. :) 

• A keďže v auguste sa chystá aj pripravovaný Frozen World [na deji už poctivo makám, zatiaľ som to prepisovala LEN raz :D], nechcem, aby vám to narušilo štúdium, preto sa môžete slobodne zapojiť aj do huntu a popritom študovať - koniec koncov, po novom nie je šk. rok nijak časovo obmedzený. Jediné dátumy, ktoré ostávajú, sú tie, počas ktorých je treba odovzdať koncoročnú prácu, ale tie budú mať vždy aj náhradné termíny. :)

- Vaša Ambie, ktorá beží písať hunt :D

Komentáre

rušííím

Emeria Leone Woods ~ Skyes | 02.08.2014

Ahoj, Amber,
chcela som že ako sme sa bavili, že by som šla odznova, tak že už ma tu môžeš zrušiť, prihlášku dám ešte raz ;)
-Sky

Re:rušííím

Amber Girl | 04.08.2014

Stalo sa. ;)

Ach

Ajuška | 01.08.2014

Ach jo, dnes nemám vôbec čas, dalo by sa vyplniť prihlášku a všetko okolo toho aj zajtra? =(

Re:Ach

Amber Girl | 01.08.2014

Keďže šk. rok nie je nijak časovo obmedzený, prihlášku môžeš poslať kedykoľvek. :)

Otázočka

Ninu | 31.07.2014

A ešte jedna otázočka: Ak idem do 2. ročníka, musím vyplniť prihlášku? :D

Re:Otázočka

Amber Girl | 01.08.2014

Ak ostávaš na tej istej univerzite, tak nie. :)

Woohoo :)

Ninuš | 31.07.2014

Super, hrozne sa teším :). Som zvedavá, či budem zas jediná na Elixíroch xD
#enjoy

Yipijajej

Ajuška | 31.07.2014

Super!
Jedna otázka:
Kedy mám vyplniť a odovzdať prihlášku? Až zajtra ? =)

Re:Yipijajej

Amber Girl | 31.07.2014

Kludne aj dnes. ;) Ono, než ju budeš môcť poslať, aj tak potrebuješ splniť niekoľko vecí. :D

:)

sassa (Columbus Ibtty) | 31.07.2014

Juchuuuuuuuuuuuuuuuuuu <3 teším sa, aj Colly sa teší :)

1 | 2 >>

Pridať nový príspevok