Nový Treasure Hunt : FROZEN WORLD - prvý trailer

21.07.2014 10:42

Ahojte,

ako som sľúbila, dávam do pozornosti prvý trailer na nový treasure hunt - tak ako som včera sľúbila. :) Je trochu odlišnejšieho rázu, ako tie predošlé, chcela som skúsiť čosi nové. Dúfam, že sa vám bude aj tak páčiť. :) 

Nový hunt ponesie názov Frozen World, teda Zamrznutý svet a pôjde o najrozsiahlejší hunt na ELEMENTE, pretože bude mať hneď dve časti.

Môžete hádať, kde sa bude odohrávať. Hoci predpokladám, že na to väčšina z vás príde veľmi ľahko. ;)

- Vaša Ambie

Komentáre

Wau

Ninusqa | 21.07.2014

Ty kokso!! To je úžasné, tá hudba, načasovanie, proste všetko!! Úplne woow, tešííím sa :33

Re:Wau

.Kofolaoriginal11 | 21.07.2014

Súhlasím s tebou ! Nemám slov :D také niečo by som neurobila ani keby hocičo :D fakt krása

Re:Re:Wau

Keira Koiwalf ~ Dada | 21.07.2014

Jéééj, Kofča ty si sa nám vrátila :3 Už si mi na izbe číslo 1 chýbala, ale nie len tam, celkovo na ELEMENTE. Konečne si späť ♥

Re:Re:Re:Wau

Amber Girl | 21.07.2014

Jupí! ;3

Re:Re:Re:Re:Wau

.Kofolaoriginal11. | 25.07.2014

Vieš že ma to dojalo ;) ja už som písala na ospravedlnenkách len to odpovedala len Ambie ;) hrozne sa teším na toto, keďže to asi určite bude Eskadria :)

Re:Re:Re:Re:Re:Wau

Keira Koiwalf ~ Dada | 26.07.2014

Neboj, ja som si to čítala tiež, ale nevedela som, čo k tomu mám napísať. :) Vyzerá to tak, že mám ďalšiu konkurenciu v TH. :D A Ambie, že sa tam bude dať vyhrať nejaký ''zmrznutý'' legendárny kôň? Prosím, prosíím, prosííím ;3

:3

Keira Koiwalf ~ Dada | 21.07.2014

Idem sa aj ja vyjadriť, tentoraz to ale snáď nebude na kilometer. :D
Trailer e úplne úžasný a ako povedala sassa, naskakujú zimomriavky, najmä pri tej hudbe. Akú skladbu si použila?
Ja by som tipla Zmrznutý les, prípadne niekde inde v Eskadrii. Hrozne sa teším na nový TH, hlavne keď by mal byť v ''Zamrznutom Svete'', ako si to ty nazvala. :3 A ešte, aký to je font?
Mimochodom, nedokážem nespomenúť tu jednu vec: Chvíľu ako som si dopozerala trailer niekde vonku som počula krkavca [dúfam, že krkavca.]. Prišlo mi to také... ako to povedať... magické? Proste to neviem správne vyjadriť. Ale asi viete, čo myslím. :)
Dada^^

Re::3

Amber Girl | 21.07.2014

Veľmi pekne ďakujem. ;) Pesnička je jedna z najúžasnejších od Two Steps From Hell a volá sa Calamity. :) Font je myslím Young & Beautiful.
Krkavca si asi nepočula, skôr by som povedala, že vranu. :) Ono krkavce takto voľne skoro nenájdeš. :) A havrany sú tiež v tejto časti roka stiahnutí v lesoch, zdržiavajú sa poväčšinou len vrany. :)

:O

sassa (Columbus Ibtty) | 21.07.2014

Ambie, to ako si spravila! Úplne mám zimomriavky, parádny je ten trailer!

Re::O

Amber Girl | 21.07.2014

Asi milión hodín som hľadala tie kúsky videí a dávala to potom dokopy. :D Díky moc. ;)

1 | 2 >>

Pridať nový príspevok