Nový systém nakupovania + obchody

20.07.2014 21:23

Ahojte Elemenťáci,

  • prinášam vám hneď dve novinky, ktoré so sebou úzko súvisia. ;)
  • prvou je spojazdnenie obchodov, ktoré môžete nájsť v uliciach pod Hlavným námestím v každom meste. Nájdete tam rôzne druhy tovaru, ktoré si budú môcť vaše postavy kúpiť [už onedlho - keď tam pridám formuláre. Majte s tým, prosím, strpenia].
  • s tým hneď súvisí aj nový systém platenia. Pravidlo o peňažnej kapacite sa ruší, odteraz sa vám každá minutá minca (s výnimkou jedla kúpeného v hostincoch) odráta z profilu. Z toho dôvodu budú výplaty omnoho väčšie a taktiež sa môžete pri súťažiach tešiť na väčšiu porciu zlatých, ktorú nájdete vo výherných cenách. - ZATIAĽ JE TO LEN V SKÚŠOBNEJ DOBE, UVIDÍME, ČI TO NAKONIEC NEVRÁTIM NAS5 DO NORMÁLU :D [vaše názory, či to chcete po starom alebo takto píšte do komentov]
  • zmena prichádza aj vo vykonávaní práce - odteraz sa príspevky píšu do RPG miestností a nie do komentárov na profile. Po skončení práce odošlete formulár s adresou na RPG miestnosť, kam ste prispievali. Taktiež sa znížila dĺžka pracovnej doby [7 dní pre referencie na Univerzity a 5 dní pre pomocníkov]
  • onedlho očakávajte aj nové ponuky práce inšpirované tými z prázdninového kurzu
  • ak ste mali v tejto dobe nejakú prácu rozpracovanú, bola vám automaticky ukončená a uznaná za dokončenú
  • vrámci noviniek ohľadne platenia sa každému členovi navýši peňažná rezerva o 30 zlatých k čomu sa priráta aj výška peňažnej kapacity, akú mal predtým [bude to chvíľu trvať. je vás tu vcelku hodne. teda, nie že by som si sťažovala. :D]
To by bolo na zatiaľ všetko. :) Najbližšie ma čaká znovuotvorenie Univerzít (na čom som začala pracovať už dnes), pridanie tých formulárov, aby ste mohli nakupovať a nový Treasure Hunt. :) Jop a samozrejme, ak ste dostatočne všímaví, môžete postrehnúť náznaky noviniek, aké vás budú čakať po skončení prázdnin (a možno aj skôr). Jedná sa o to, o čom som drmolila celý čas - vylepšenie funkcíí RPG hrania. :) (ak máte záujem, môžem to priblížiť screenami v SS. som paranoidná a ľudia radi kopírujú všetko, čo sa dá) To, čo sa teraz chystá na univerzity, berte ako takú "predohru". :D. A to ani nehovorím o novom Hunte. :) V blízkej dobe chcem zosmoliť trailer. Tak sa sem nezabudnite občas mrknúť. :) ELEMENTUM sa totiž toto leto chystá povstať z popola. Ako fénix.
 
- Vaša najdrahšia Ambie :*

Komentáre

Jujky :33

Allania | 21.07.2014

Super, Ambie, už sa teším na nové zmeny. Som určite za nový štýl platenia, potom by sme si nemohli donekonečna kupovať veci, ale záleží to aj na tebe, či sa ti chce každému odrátať peniaze. :)
Novinky sú bombové, už sa teším na univerzity, oblečenia a obchody, proste super. :33 Pochvala Amberka. :-*

Re:Jujky :33

Amber Girl | 21.07.2014

Veď presne, že neviem, či to budem časovo stíhať. :) Asi podľa toho, ako často sa bude nakupovať. :D Díky Alluš. ;)

Re:Re:Jujky :33

Allania | 21.07.2014

Nie je zač. :3 Tak, ak by si sa rozhodla pre znižovanie peňazí po kúpe, veľa nákupov tu nebude. Nie všetci budú mať peniaze na to, aby si niečo obstarali, hlavne nie potom, čo si niečo kúpia, to je jasné. :DD Ale ak by si aj s tým potrebovala pomoc, pokojne sa na mňa obráť. :)

Re:Re:Re:Jujky :33

Amber Girl | 21.07.2014

Hej, hej. :D Uvidíme aká bude situácia. ;)

Wáá :3

Ninusqa | 21.07.2014

Pecká Ambie :D [ako vždy ;)]. Je to fakt super, ja tešiť.
A k univerzite, ja idem už do 2. ročníka? :D Predsalen, ja som prešla len starým systémom :D

Re:Wáá :3

Amber Girl | 21.07.2014

Premýšľam. :D V podstate si ukončila ten prvý ročník, takže by si mala ísť do druhého už. :)

Re:Re:Wáá :3

Keira Koiwalf ~ Dada | 21.07.2014

Keď už sme pri tom absolvovaní ročníku, tak ako sme dopadli ja a All? Postúpili sme alebo prepadli? Lebo koncoročky sme poslali všetky a mňa mierne znepokojuje, že už nemám na profile tie študentské tabuľky s prospechom.
A vylepšenia sú fajn, len hádam to budeš stíhať, ak nie, tak - a teraz myslím, že hovorím za všetkých správcov - by sme ti boli ochotní pomôcť [teda aspoň ja a ako sa už All vyššie zmienila, tak aj ona]. Este dodám, že hrozne sa mi páči tá posledná Magická palica úrovne 6 :3 Kebyže je Keira mág [je aj slovo v ženskom rode na mág? žeby mágka? xD], hneď kupujem.
Dada^^

Re:Re:Re:Wáá :3

Amber Girl | 21.07.2014

Ja myslím, že ste opakovali ročník, ale už si to žiaľ nepamätám. Kľudne ma ukameňujte. :D Tie tabuľky som dala preč, keď sa zatvárali Univerzity, tak preto. ;)
Sama netuším. :D Asi čarodejnica? Alebo niečo také. :D Ale ukľudním ťa - bude sa dať študovať aj viac univerzít [samozrejme, len jedna naraz, ale predsa], takže to potom na toho mága môžeš skúsiť. :D

Re:Re:Re:Re:Wáá :3

sassa (Columbus Ibtty) | 21.07.2014

Ja by som sa chcela spýtať, či to ponovom môžem na univerzite skúsiť aj keď ma na prvý pokus jaksi vyrazili :-D lebo v nápovede je, že nie, ale to je ešte podľa toho starého systému, či?
A ešte jedna kvesčn. Ak by si bola taká úúúúžasnááá a dala mi možnosť študovať znovu, musím ísť zase za bieleho vidiaceho, alebo si môžem vybrať aj iný odbor/inú univerzitu?

Re:Re:Re:Re:Re:Wáá :3

Amber Girl | 21.07.2014

Univerzity začnú úplne od samého začiatku, takže aj keď ťa vyhodili, môžeš nastúpiť znovu. :) A samozrejme, na akúkoľvek Univerzitu budeš chcieť. ;)

1 | 2 >>

Pridať nový príspevok