News

10.03.2015 19:28

Ahojte,

chcela by som sa vám v prvom rade ospravedlniť za svoju neaktivitu za posledný čas. Viem, že som vám sľúbila questy a nové vylepšenia do hry a viem, že som vám to nedokázala splniť. Sklamala som vás a chápem, že ste na mňa teraz poriadne naštvaní.

Dôvodom mojej neaktivity je najmä maturitný ročník [a viem, že teraz sa na mňa navalia kritické komenty vysokoškolákov, ktorí budú tvrdiť, že maturita je nič oproti výške. viem to. okej?]. Pôvodne som myslela, že to budem zvládať, ale v škole toho máme veľa aj bez maturít. Viem že ma to neospravedlňuje, pretože som vám to sľúbila. Ale teraz už viem, že nikdy nemám nič sľubovať dopredu, o čom ešte na 100% neviem, či to dokážem aj splniť.

Druhým dôvodom je to, že môj počítač sa zbláznil a musela som ho dať do opravy. Inteligentne som si zabudla väčšinu vecí zazálohovať [pretože mi najprv tvrdili, že o žiadne dáta neprídem], takže som prišla o všetko ohľadne ELEMENTA, všetky questy, grafiku a podobne.

Viem, že ma teraz máte najväčšiu chuť ukameňovať, preto mám pre vás aj dve dobré správy [dúfam].

Po prvé : zverejnila som ďalšie články o spoločníkoch. Nájdete ich v Sprievodcovi. Zatiaľ sú to všetky články, ktoré od Sidhenidor mám [dúfam teda, že som ich nejak nestratila]

Po druhé : svoju chybu vám chcem vynahradiť aj novou akciou na ELEMENTE s názvom Hon za pokladom. Viac info nájdete priamo tam.

Ďalej vám žiaľ musím oznámiť, že moja aktivita sa s blížiacimi maturitami nezlepší a pravdepodobne už nestihnem usporiadať ďalšiu akciu, až kým nebudem mať maturity z krku. Preto vás prosím o pochopenie, čo sa mojej neprítomnosti týka. Samozrejme, tá nijak neuberá na "funkčnosti" ELEMENTA ako takej. Ešte stále môžete prispievať do RPG miestností a pokračovať vo vašej hre ako doteraz.

Nuž dúfam, že po tomto nie ste až takí naštvaní a neobetujete ma pohanským bohom. [:D]

- Vaša Ambie

Komentáre

Neboj :)

Lexie | 11.03.2015

Ambie, myslím že sa nemusíš báť ukameňovania :D. Chápeme, že toho máš veľa. Aj ja som v škole zavalená a to mám ku maturite ešte ďaleko :D.

V pohode :)

Brieta | 10.03.2015

Ambie, nič sa nedeje :) bolo nám tu smutno bez teba, keď sa nič nehýbalo, ale nebolo to len tvojou vinou. Človek nikdy na 100% nevie, čo sa mu prihodí a hoci som tiež už vysokoškolák a je to opodstatnený koment, že ja mám 15 "maturít" za polrok, tiež som si maturitným ročníkom a maturitami prešla a tiež som bola z toho v jednom kole. :) Myslím, že väčšina dokáže pochopiť, že to nie je práve med lízať a i v mene tej väčšiny ti držím palčeky, nech ti to dobre dopadne :)
Sid ;)

Pridať nový príspevok