Krátky fomulár na vaše nápady

14.10.2014 13:45

Ahojte,

Ambie si konečne našla kúsok času, aby sem nahliadla. Mrzí ma, že na ELEMENTUM už tak často nechodím, ale cez týždeň nemám skoro vôbec čas a niektoré víkendy nie som vôbec doma, takže takto sa veci majú. Pokiaľ však chcete zverejnenie noviniek urýchliť, neváhajte a zapojte sa do prípravy noviniek [článok nižšie].

Zatiaľ som si pre vás pripravila krátky formulár na ohodnotenie FROZEN WORLD-u + nápady na súťaže a vylepšenia. Takisto mi bolo povedané, že s cenami nie ste veľmi spokojní, preto sem pridávam aj kolónku na návrhy na ceny do budúcich huntov a súťaží.

• ceny musia súvisieť s ELEMENTOM [žiadne darčeky z howrse]
• nemôžu byť vecné, len v elektronickej podobe
• vyhnite sa premršteným cenám [alá 1 milión zlatých, povýšenie na kráľa a podobne]

Prijímam len formuláre obsahujúce relevantné informácie. Svoju nudu si bežte vyriešiť inam. Formuláre s nečitateľným/urážlivým/irelevantným textom ignorujem. A verte, žily mi to netrhá.

- Vaša Am

Nápady na súťaže a vylepšenia