Koniec školského roka na ELEMENTE

17.05.2014 11:09

Ahojte,

dávam na známosť, že včera, 16.5., školský rok skončil. Prešla som niektorými koncoročnými prácami, obodovala vysvedčenia a zistila som jedno:

drvivá väčšina žiakov nie je vôbec aktívna.

Nie, nevyčítam vám to. Vôbec nie. Nemuseli ste mať čas, nechcelo sa vám a také veci.

Ide len o to, že som prehodnotila svoju niekoľkohodinovú prácu, ktorú som do toho obetovala a preto plánujem systém vyčovania zmeniť tak, aby ma potom nemrzelo, že som všetko robila zbytočne.

  • Tak poprvé je tu Eremia, o ktorú je najmenší záujem - pravdepodobne sa v najbližšej dobe zruší, ak ma nenapadne ako ju lepšie využiť
  • Príspevky o štúdiu na profile - tie ste nemali skoro nikto, takže som ich vyhodnotila ako zbytočné. Postačujúce by bolo odoslať aspoň 5 odkazov na návštevné knihy Univerzity, do ktorých ste napísali aspoň 5 príspevkov
  • Ďalej koncoročné práce - tie som sa rozhodla ponechať s tým, že úlohy sa nebudú už musieť posielať
  • Pretože sa už ani nechystám spisovať vyučovacie hodiny. Vážne nie.

Zatiaľ budú Univerzity uzatvorené, pokiaľ neprídem na lepší systém vyučovania (pretože bez tých vyučovacích hodín to bude náročnejšie, ale bohužiaľ nemám čas písať niekoľko článkov pre každý ročník na troch Univerzitách). Mohlo by to byť tak, že žiak by dostal nejaké základné info o danom predmete a potom by musel spĺňať jednotlivé RPG úlohy - navštív toto miesto, prines toto, sprav tamto : čiže áno, hovorím o takzvaných questoch. Tak by som nemusela stráviť hodiny za počítačom a žiaci by si sami vybrali, či o to majú záujem alebo nie. Do Univerzity by boli prijatí až potom, čo všetky questy splnia - nie ešte predtým, aby mohli byť za neaktivitu vylúčení.

 

Ďalej by som sa chcela obrátiť na tých, čo už majú prvý ročník úspešne za sebou (a nie sú vylúčení), s prípadnými nápadmi na to, ako by podľa nich mohla výučba prebiehať. Prípadne by som mohla prijať niektorých z nich na post profesorov, pokiaľ sa preukáže, že by vedeli o danom predmete dostatočné množstvo informácií.

 

Zatiaľ sa lúčim a pripomínam, že zajtra končí Treasure Hunt, takže tu čakajte vyhodnotenie niekedy v tom čase. :)

- Amber

Komentáre

Soráč

Deny | 31.05.2014

Amber, prepáč, ale nám zblbol na mesiac a pol internet. :( Dúfam, že opravia čo najskôr aj wifi.

Záčátek

elyska(Kate Fire) | 19.05.2014

Zdravím,
kdy prosím vás začne další školní rok(když opakuji)?:)

Re:Záčátek

Amber Girl | 19.05.2014

Dole som už ohľadne toho písala komentár. Zatiaľ sa nevie presne.

Vald

Arya van Draco | 19.05.2014

Á ešte k tomu Valdu, je to krásne. Milujem ten font, je to Frosting for Breakfast či? :D Len si mi privodila tak trochu dilemu, ktorého koníka si mám kúpiť, ak raz do Kh'aaru zavítam :D

Re:Vald

Amber Girl | 22.05.2014

Áno, je. :)

Koniec roka

Tamera Foster | 17.05.2014

Je mi to ľúto aj keď zatiaľ na univerzitu zatiaľ nechodím myslím že je to veľmi premakaný systém a je to smutné že sa tým takto plýtva.Aj keď som tu iba týždeň ak by ste niečo potrebovali môžete sa na mňa obrátiť:)

Re:Koniec roka

Amber Girl | 17.05.2014

Ďakujem. :)

Re:Re:Koniec roka

Tamera Foster | 17.05.2014

Keby som sa chcel prihlásiť na univerzitu kedy sa začína ďalší školský rok??(aspoň približne).

Re:Re:Re:Koniec roka

Amber Girl | 17.05.2014

Mal by sa začať o mesiac, ale nezaručujem. Univerzity sú zatiaľ zatvorené, bohužiaľ.

Koniec roka

Ninusqa / Arya van Draco | 17.05.2014

:O, Tak teda za prvé, Elementumáci, hanbite sa! Na jednej strane píšete, aký má Ambie talent, ako skvele píše, aká je Elementum super hra, že to tu milujete a mohla by som pokračovať ďalej.. Ale na druhej strane tou super prácou opovrhnete a vykašlete a na to.. Ak nechcete študovať, tak sa na univerzity nehláste, potom to Am robí zbytočne, a namiesto toho môže urobiť napr. nejaké nové mesto...
(česť výnimkám, samozrejme)


K zlepšeniu vyučovania:
Myslím, že "zamestnanie" postáv, ako učiteľov je dobrý nápad, ale pokiaľ ešte nemáme doštudovanú školu, lepšie by bolo niečo ako "praktikant". Forma testov by bola zrejme najlepšia, ale keďže je to hra dá sa povedať o písaní, táto forma vyučovania mne vyhovuje. Ale predsa, aby sa zvýšil počet postupujúcich do vyšších ročníkov, tak by som vynechala Koncoročné práce ako "slohovky". Na druhej strane, keď nás tu bude viac prispievať do vyučovacích hodín, malo by byť viacej úloh. Na záver roka by boli tzv. Veľké skúšky, ktoré by prebehli formou testu. Ďalej, myslím si, že by sa mal školský rok skrátiť, aspoň o mesiac, pretože keďže tu je na to všetko Am sama, nedajú sa stále pridávať nové hodiny. A keď je len 1 hodina za školský rok, tak to človeka začne nudiť (hovorím z vlastnej skúsenosti, tiež som to po dákych dvoch týždňoch po poslednej hodine začala flákať, ale potom som sa to snažila dohnať).
P.S. Ambie, ak môžem nejako pomôcť, stačí napísať ;)

1 | 2 >>

Pridať nový príspevok