FROZEN WORLD : Work In Progress

20.08.2014 20:00

Ahojte,

nový Hunt sa pomaly, ale iste blíži a moje prípravy sa pomaly blížia ku koncu. YES!!

• Čo ešte musím spraviť:

- napísať finálne zastavenie Treasure Huntu [počet zastavení si zatiaľ nechám pre seba, môžem však prezradiť, že je ich viac ako minule]

- vytvoriť stránku Udalosti a domyslieť ceny

- dokončiť zadania vedľajších questov, ktoré budete môcť plniť počas hrania [menšia ochutnávka chystanej obrovskej novinky : nových vylepšení RPG hrania, prístupná len hráčom, ktorí sa zapoja do huntu]

- spísať playlist pesničiek, ktoré budete môcť počúvať v priebehu huntu 

- + jedno menšie prekvapenie ;3 [nepoviem, nepoviem a nepoviem, ale veľmi sa teším - a nie, netýka sa to drakov]

 

• A aby ste nepovedali že z toho nič nemáte, posielam vám dva WIPy [Work in Progress].

- Prvý sa týka banneru, ktorý si potom budete môcť vložiť hocikam budete chcieť a tiež tam možno vidieť zadanie jedného zastavenia

- Na druhom vidno ako budú vyzerať questy [a ak mi to vyjde, rovnakú šablónu použijem aj pri vylepšeniach, kedy chcem questy (aj čosi ďalšie) zaviesť ako novú funkciu RPG hrania]

 

FROZEN WORLD by mal začať v nadchádzajúcich dňoch, ale nejdem sľubovať presný dátum, pokiaľ to nebudem mať na 100% hotové. Svoje pocity a nadšenie z Huntu spokojne vyjadrite v komentároch. Ja sa len poteším. ;) Ale teraz idem makať [už zasa :D].

- Vaša Queen of Crows :*

Komentáre

jú :3

Ninu | 23.08.2014

Ambie! :3 ja sa tak hrozne teším :D. Bola som u Českých bratrov a tudíž som sa musela na týždeň vzdať netu. Neviem opísať, ako som dúfala, že to bez Aryi nezačne a stalo sa ! [Vlastne nestalo :D].

Takže hlásim, že Ninu sa hrozne moc teší a Arya je pripravená :D.

Super

Vaness | 21.08.2014

Úžsané! Už sa teším toto bude asi ten naj hunt! Už sa nemôžem dočkať kedy začne! :)))

:)

Allannia | 21.08.2014

Ambie, tak ako predtým písala Daduška, neskutočne sa tešém na nový Treasure Hunt. Súhlasím so všetkým s Keiruš. Tebe sa proste nikto nevyrovná. Najlepšia adminka a osôbka na celom svete, vždy ochotná pomôcť, so skvelými nápadmi a nekonečnou a bujnou fantáziou. ♥ Tiež dúfam, že to do konca preázdnin stihneš, ale nechcem ťa súriť. :)
Pre Keirušku: A ty kde trčíš? Šup na Ubytovňu č.1!!! :D

Oh got!

Keira Koiwalf ~ Dada | 21.08.2014

Ambie, ty ma [a myslím, že teraz hovorím za všetkých hráčov ELEMENTA] snáď nikdy neprestaneš prekvapovať! :O Všetko toto je úplne skvele premyslené a [toto hovorím už asi x-tý krát] vééééľmi sa na TH teším. Keď o tom tak veľa hovoríš, stále sa mi to zdá lepšie a lepšie. Dúfam, že to stihneš do konca prázdnin, ale nechcem, aby to vyznelo, že ťa nejako náhlim. Nie, nie, ja sa len neviem dočkať. :D Got, aj tie všetky novinky vyzerajú tak úžasne, až nedokážem uveriť, že sa také čosi dá vytvoriť. No, ale Ambie je Ambie a pri tebe sa dá očakávať absolútne čokoľvek. :) Nemyslím, že adminovi nejakej inej RPGčky na nej tak záleží a bol by ochotný za ňu obetovať toľko času a dať do nej tak veľa fantázie. ELEMENTUM je best, yay! ;3 A Am je najlepšia adminka! :3 [sry, len mám úplne skvelú náladičku, za ktorú je zodpovedná Amber s týmito tu novinkami a nadchádzajúcim sa TH =D]
A Ruby Snake, ja myslím, že ti môžem pokojne konkurovať. :P
Dada^^ [s nezvyčajne krátkym vyjadrením sa. za to môže moja sestra! :D]

Re:Oh got!

Britney Ruby Snake | 21.08.2014

To uvidíme :P

Re:Re:Oh got!

Keira Koiwalf ~ Dada | 21.08.2014

Presne tak, to uvidíme :P

Re:Re:Re:Oh got!

Amber Girl | 21.08.2014

Teraz si ma potešila. ^^ V traileri som písala, že to bude už v auguste, tak to do konca prázdnin snáď stihnem. :) Teraz mám pár dní voľnejší program, tak makám. :D

Re:Re:Re:Re:Oh got!

Keira Koiwalf ~ Dada | 22.08.2014

A ja som sa bála, že to už nevyjde na moje narodky, že dávno bude už po Hunte. :D A ako teraz pozerám... No, budem happy, ak to stihneš do konca prázdnin. :) Že to nevyznie, ako by som na teba naliehala, či? :O Myslíš, že budeš mať čosi [aspoň časť] hotové už 25.8.? :3

Re:Re:Re:Re:Re:Oh got!

Amber Girl | 22.08.2014

To je pondelok, že? :) Dúfam, že áno, pretože ten posledný týždeň už nebudem mať toľko času.

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Oh got!

Keira Koiwalf ~ Dada | 22.08.2014

Jop, na pondelok mi tento rok vyšli narodky. :D No, to asi my všetci školopovinní. Nebudeme mať toľko času pred začiatkom školského roka. Oh no! tak sa neteším. "-.- Zase späť do tej triedy blbých debilkov, ktorí majú hlavy plné maximálne tak slamy. :| Česť nejakým štyrom-piatim výnimkám.

1 | 2 >>

Pridať nový príspevok