Frozen World - finálny trailer

30.07.2014 13:05

Ahojte Elemenťáci,

po týždni a niečo vám prinášam finálny trailer na pripravovaný Treasure Hunt - Frozen World [Zamrznutý svet], ktorý sa bude, ako ste správne pochopili z prvého traileru, odohrávať na území Eskadrie.

Už mám premyslenú aj dejovú líniu a - čo je very important - aj hlavné postavy. Niektoré z nich budete poznať, minimálne, ak ste hrali predošlý hunt. :) A keďže som mala kreatívnu chvíľku, spatlala som tie najhlavnejšie v jednom dollmakeri. Ta-dá. :D

Jop, a aby som nezabudla - trailer na Frozen World. :D Preklad tituliek nižšie pod videom. Trvalo mi to skoro 3 hodiny, tak dúfam, že mi aspoň napíšete, čo na to hovoríte. Díky moc. ;)

- Vaša Ambie. :*

Preklad tituliek [pre tých, čo až tak angličtinu nemusia :D]

0:22 - ľudia tvrdia, že to je len legenda

0:28 - že zmizli pred tisíckami rokov a nikdy sa nevrátili späť

1:00 - sú ale naozaj mŕtvi?

1:13 - Amber Girl uvádza

1:17 - nový treasure hunt

2:40 - pridaj sa ku kráľovnej a jej skupine hrdinov

2:44 - v najväčšom dobrodružstve v histórii ELEMENTA

3:20 - Zamrznutý Svet

3:30 - august 2014 [lol, prečo to prekladám? :D]

3:35 - priprav sa na dobrodružstvo

3:41 - priprav sa na draky

 

Komentáre

krása

Lis Damarai- Sisihorse | 17.08.2014

Je to naozaj nádherné. Už sa hrozne teším.

Dragons...

lauricka1-Jess | 05.08.2014

Draky.... Milujem ... a čo viac zúčastním sa určite... mno keď nebudem mať zaracha.... :)

:O ♥

Keira Koiwalf ~ Dada | 03.08.2014

Ambie.. nemám slov. A buďte teda radi, že ich nemám. Lebo to by bolo zase nadlho. :D Nehorázne sa teším na tento TH a dúfam, že aj čosi vyhrám. ;3 Ozaj, bude dej písaný v 2. osobe ako dva Hunty pred týmto? Lebo som tak trochu pozerala tvoj chat so sassou vtedy raz a tam ste sa o tom rozprávali. :D Ináč, na muzičku si pamätám, že je to tá, ktorú sme vybrali so sassuš?^^
Moc sa teším [moc, moc, móóóc :3], hlavne na dejové línie a ako sa to bude všetko odohrávať. Plus dúfam, že sa tam bude dať vyhrať taký legenďarák ako je trebárs tvoj Faern nah Dohreen [hope, že som to napísala správne]. :) Ale o to viac, teším sa na "get ready for dragons". Vážne nám chceš spraviť radosť? Tak mne si ju stopro spravila. Najviac na celom tomto Hunte sa teším na draky.
A mám takú ideu. Čo keby sa dali namiesto koní vyhrať draky? Dračí Jazdci na ELEMENTE. :O To by som vážne chcela, ale no.. Nechám sa prekvapiť. :D
Na obrázku som spoznala len Verenys a Mellakara a možno tá úplne napravo je Mae. Asi som sa nechala uniesť predstavivosťou, čo? :D To Mae byť nemôže. Ani Lya nie, bo tá je elfka a táto tu na obrázku nemá špicaté uši. Tak to zrejme bude nejaká nová postavička. :3
V každom prípade ~ nekonečne sa tešííím. ;3 A navyše, vyzerá to tak, že ma tu niekto chce potešiť na narodky. :D August 2014. Ale 25. ten TH už asi nebude, čí?
Hups, no zase na dva kilometre komentár. :D
Dada^^

Re::O ♥

Allannia Elaness | 04.08.2014

S tými dračími jazdcami to znie super, Daduš. :33 Prvé tri miesta draky... Asi by sme veľa chceli, nemyslíš? :D

Re:Re::O ♥

Keira Koiwalf ~ Dada | 04.08.2014

Jop, až príliš veľa :D A kto by dotyčných na nich učil lietať? Brom? Trúchlaci Mudrc? Kráľ Galbatorix? Či samotný Eragon? :"D
Ale bolo by to vážne skvelé. Lietať na drakovi. ♥

Re:Re:Re::O ♥

Allannia Elaness | 04.08.2014

Tak by sa to možno naučili sami, ale neviem... :D A bolo by to aj rýchlejšie. :D

Re:Re:Re:Re::O ♥

Keira Koiwalf ~ Dada | 05.08.2014

No... Neviem, či by sme sa to tak ľahko naučili sami. :D Predsa len, myslím, že k tomu treba nejaký výcvik. :"D
Rýchlejšie určite, ale hlavne, že by sme nemuseli platiť, bo by sme nepoužili lode. ;3 Aj tak, bola by som neskutočne rada, keby na ELEMENTE mohli byť Jazdci.♥

Re:Re:Re::O ♥

lauricka1-Jess | 05.08.2014

ále naučil by ich to štikút :D :D :D

Re::O ♥

Amber Girl | 05.08.2014

Dada, milujem tvoje kilometrové komentáre. ♥
1. jop, bude písaný ako doteraz
2. jop, je to tá pesnička :D
3. ohľadne cien : to je prekvapko ;)
4. čo sa týka drakov, je to troška komplikovanejšie, ale ak budete hrať hunt, tak to pochopíte :)
5. Lya nie je elf, ale kabadu. :) A je to ona, hoci tá podoba je nič moc. :D Ale má meč, tak aspoň niečo. :'D

Re:Re::O ♥

Keira Koiwalf ~ Dada | 07.08.2014

really? lebo mne robí nekonečnú radosť to, že moje siahodlhé výlevy [a kopa času :D] nevyjdú len tak nazmar. :'D
1. oki, mne to vonkoncom vadiť nebude, vlastne som rada, že to neni písané ako normálne RPGčky ;3
2. úplne som si ju zamilovala. jedným slovom [alebo tromi :"D] ~ je úplne úžasná
3. tý jedna :D hrozne sa teším, prekvapká priam milujem :3 ale niečo [žeby môj inštinkt? alebo mám šiesty zmysle? :D] mi našepkáva, že budeš taká zlatučká a dáš nám dráčikov na lietanie ♥
4. hunt budem hrať asi na 99,9 percenta, podľa toho, kedy sa začne. lebo ak nejakého 10-12.8., tak asi moc šancí na výhru nemám, keďže budem preč :| ak tam bude wifina, tak sa posnažím pripojiť, ale ak nie, tak nič...
5. to som si až teraz všimla :D lebo nejak keď som si spomenula na Lyu, tak som si ju priradila ku elfom. pravdepodobne to bude tým, že sesternica ju nazvala elfkou, keď videla ten "propagačný plagátik" s ňou :) každopádne sa fest teším, že tam bude moja obľúbená postava z Mellakarovej kliatby. niežeby som mala čosi proti Verenys, Mellakarovi, či Mae, to nie, ale Lya... tú som si obľúbila asi najviac z nich ;3
of course, ako vždy, zase na niekoľko stovák metrov :"D ja sa proste musím tak obšírne vyjadrovať ;D

1 | 2 | 3 >>

Pridať nový príspevok