;)

24.08.2014 10:19

Júú! *tlieska a tancuje po miestnosti*. Som nadšená, nadšená, nadšená.

Podarilo sa mi to nakoniec dokončiť omnoho skôr, než som myslela. Here U go.

Komentáre

Wááááááá

Ninu ~ Arya van Draco | 24.08.2014

Fŕŕŕ fŕŕ. Ninu vrní blahem :D. okej, už vyťahujem sluchátka a ťukám na play :D [heart of courage TSFH ♥].

Jááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááj :O :3 :')

Keira Koiwalf ~ Dada | 24.08.2014

*Ide sa rozrevať od dojatia.* Úúúúúžasné Ambie. *Už jej po líci tečie prvá slza a ona sa nevie ani hnúť, len jej prsty behajú po klávesnici ntbooku.* Ale ja vážne plačem, Am. Dojala si ma. Je to D-O-K-O-N-A-L-É. Jednoducho... nekonečnú radosť si mi spravila. Deň pred mojimi narodkami. Aj keď možno nie úmyselne, dala si mi ten najkrajší darček aký som si na dvanástku mohla priať. *Nevie prestať plakať. Je rada, že je sama v izbe a nikto ju nevidí. Usmieva sa. Počúva OMAM. Tie pesničky si navždy bude spájať s Frozen Worldom.* Vďaka. Hrozná vďaka. Za všetko, Amber. Za to že si to dokázala. *Číta Zadanie. Stále plače. A ukončuje tento komentár. Krátky, ale snáď výstižný.*

Pridať nový príspevok